05 June 2014

Kenyataan Terkini

Salam Semua

Huhuhu..cam gempak jer tajuk kiter hari nie erk.. 'Kenyataan Terkini'..

Sebelum tu, kiter nak wish happy birthday kat niece kiter irdina sephia a.k.a didiey...anak kngah n bngah..semoga berjaya didunia dan akhirat sayang...muaaahhh..gambar terkini takdok..coz dorang ada di perantauan..so, next time ler kiter perkenalkan sphia yerk..
Berbalik pada Kenyataan Terkini..kiter nak detailkan kenyataan kiter sebelum nie berkaitan adik kiter yang dikurniakan rezki bb yang baru berusia 4 minggu di kandungannya..cam suspen jer erk..

ada ayat kiter yang 'Alhamdulillah doa kiter masa exam spa di mardi'...

untuk pengetahuan umum, rezki adik kiter tu bukan sahaja dari doa kiter tau..doa tu dari tuan punya badan pun ada, kedua ibubapa pun ada, adik beradik, keluarga dan kawan-kawan yang mengenali mereka pun ada...idok ler berkesempatan tulis panjang manjang..zaman sekarang nie tak le cakap separuh...huhuhu..ada plak yang kata kite ada black magic ko, power rangers ko..ha..xpasai2 nak menjawab nanti.. so, kiter clearkan di sini yerk..

x sabo turn kitorang plak nak menyakat anak syahrul and fariz..kikikiki..jangan mare erk..da niat awal-awal nieh... ;p

oh yer, untuk pengetahuan peminat coklat de'choc...kami akan tawarkan promosi bagi Ramadhan 1435h nie..cuma kami rebranding skit..tunggukan kemunculannya yer...


No comments: