31 October 2013

meya dan breakfast

Dear Blog's

Sejak semalam, hujan mencurah-curah di sini.diserikan dengan kilat dan ribut..ya ALLAH, memang amat menggerunkan jiwa yana..huhuhu.. dalam hati ini tak putus-putus mendoakan keluarga, rakan-rakan, diri ini dan muslimin dan muslimat dijauhkan dari sebarang bencana..

actually, kiter nak bercerita perihal meya dan bekal..sejak dia skola, bila bangun pagi dia akan makan (walaupun tak banyak) dan minum susu. dalam bulan ke-2, meya da tak mo makan pagi. hanya minum susu. so, amat merisaukan kiter gak lah..so, kiter bawakan sarapan untuk dia makan di skola..pada keesokkannya, dia xmo bawa bekal ke skolah..kiter pelikla, naper tak mo bawa? meya kata darwish makan bekalan tuh..kiter pun beritau la, takpelah dia makan, kongsi sama-sama..meya pun kata, darwish makan semua dan terus menangis..huhuhu..begitu al-kisahnya..

so, kiter bagi idea baru plak..kiter cakap kat meya 'nanti makan dekat teacher tau..kalau kawan nak, kongsi satu sorang..'huhuhu..balik dari sekola dengan seronoknnya meya ckp 'mama, meya makan dengan teacher..teacher kata sedap'..erkkk...huhuhuhu..jadila meya oiii..so, sekarang hari-hari bawa bekal..meya o meya..

No comments: